نمایه نویسندگان

ا

  • اسکندری، مجتبی بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 117-140]
  • اصغری، نسیم ارایه الگویی برای ارتقای توانمندی معلمان دوره ابتدایی، به منظور پرورش استدلال جبری و تفکر تابعی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 141-162]

ب

  • بازرگان، عباس طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیت‌های شناختی سواد ریاضی دانش‌آموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 5-34]

ح

  • حاجی حسین نژاد، غلامرضا ارزیابی کیفیت برنامه‌های درسی میان‌رشته‌ای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-84]
  • حق وردی، مجید ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 25-46]
  • حکیم زاده، رضوان بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 35-60]

ذ

  • ذوالفقاری، ملیحه واکاوی تجارب معلمان زن در تدریس هنر در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 135-160]

ر

  • رحیمی، رضا تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-134]
  • رضایی، مانی بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 71-92]
  • رفیع پور، ابوالفضل مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-116]
  • ریحانی، ابراهیم بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 117-140]

س

  • سلیمانی، بهار بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 35-60]

ش

  • شریفیان، فریدون تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 161-184]
  • شکوهی یکتا، محسن طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیت‌های شناختی سواد ریاضی دانش‌آموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 5-34]

ص

  • صدق پور، بهرام صالح تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-134]

ع

  • عصاره، علیرضا تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-134]
  • عطاران، محمد سخن سردبیر [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-4]
  • علی عسگری، مجید ارزیابی کیفیت برنامه‌های درسی میان‌رشته‌ای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-84]

غ

  • غلام‌آزاد، سهیلا رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 47-70]

ک

  • کرمدوست، نوروز علی بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 35-60]
  • کیامنش، علیرضا طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیت‌های شناختی سواد ریاضی دانش‌آموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 5-34]
  • کیان، مرجان واکاوی تجارب معلمان زن در تدریس هنر در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 135-160]

گ

  • گویا، زهرا آموزش ریاضی چه نیست؟! [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-24]
  • گویا، زهرا طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیت‌های شناختی سواد ریاضی دانش‌آموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 5-34]

م

  • محسن پور، مریم طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیت‌های شناختی سواد ریاضی دانش‌آموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 5-34]
  • مهرمحمدی، محمود تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 161-184]
  • موسی پور، نعمت اله ارزیابی کیفیت برنامه‌های درسی میان‌رشته‌ای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-84]
  • میرزابیگی، محمدعلی در جست‌وجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 85-110]

ن

  • نورآبادی، سولماز ارزیابی کیفیت برنامه‌های درسی میان‌رشته‌ای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-84]